Zapraszamy na kolejne Webinaria FAOO – tym razem (znów) poświęcone mediom społecznościowym. Dlaczego? Bo temat ważny, a po naszym majowym spotkaniu na ten temat dostaliśmy mnóstwo pytań, kiedy będę kolejne. To są. 30 sierpnia i 19 września.
Pierwsze, 30 sierpnia o 14:00, poświęcone będzie planowaniu i prowadzeniu kampanii płatnych na Facebooku. Jak mówi Marcin Żukowski, który poprowadzi to spotkanie, „Facebook to świetne narzędzie do prowadzenia komunikacji dla firm, osób publicznych, ale także dla organizacji pozarządowych. Nie da się jednak skutecznie z niego korzystać, jeśli nie wykorzystuje się tu płatnych kampanii reklamowych. Nie ma sensu zamykanie się na nie, bo to najbardziej efektywna kosztowo możliwość dotarcia do odbiorców w dzisiejszym świecie. Warto poznać ją bliżej.”
Zwłaszcza, że „płatna” nie oznacza „rujnująca budżet”.
XXXVIII Webinarium FAOO - Płatne kampanie na Facebooku - dlaczego, jak i co?
30 sierpnia 2018, godzina 14:00
Poniżej znajdziesz link do pokoju, w którym się ono odbędzie – najpierw trafisz do poczekalni, a chwilę przed rozpoczęciem spotkania wpuścimy Cię do właściwego pokoju.
Link do pokoju XXXVIII Webinarium FAOO
Drugie wirtualne spotkanie z naszym ekspertem zaplanowaliśmy na 19 września, również na 14:00. Tym razem nasz gość będzie przekonywać, że poza Facebookiem też istnieje życie. Że choć Facebook jest dominatorem na rynku mediów społecznościowych na świecie i w Polsce, to jednak nie jest jedyny. Ludzie – potencjalni klienci czy darczyńcy organizacji – są też na Twitterze, Instagramie, YouTube, Snapchacie czy Musica.ly. I warto do nich dotrzeć. Jak to zrobić? Odpowiedź we wrześniuJ
XL Webinarium FAOO – Poza Facebookiem też istnieje życie
19 września 2018, godzina 14:00
Poniżej znajdziesz link do pokoju, w którym się ono odbędzie – najpierw trafisz do poczekalni, a chwilę przed rozpoczęciem spotkania wpuścimy Cię do właściwego pokoju.
Link do pokoju XL Webinarium FAOO
Oba webinaria poprowadzi Marcin Żukowski.
Marcin Żukowski
Cyfrowy tubylec. Marketer, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca. Ekspert social media. Autor dwóch bestsellerów - „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Współpracował m.in. z PKO BP, Medicover, Unilever, Maspex. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.
Powrót do listy