Obecnie trwa Zielona Szkoła Fundraisingu FAOO. O naborze do kolejnych Szkół Fundraisingu FAOO będziemy informować nie wcześniej niż w pierwszych miesiącach 2022 roku.
Piotr Henzler
Socjolog, trener i superwizor. Autor i realizator programów edukacyjnych dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Wcześniej dziennikarz, redaktor naczelny portalu Pracuj.pl. Autor i twórca materiałów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych dla mediów elektronicznych i organizacji pozarządowych. Członek zespołu FAOO.
Lidia Kuczmierowska
Absolwentka SGH oraz studiów MBA na Akademii Koźmińskiego. Doktorantka zarządzania. Superwizorka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i doradztwa. Przez ponad 15 lat pracowała na kierowniczych stanowiskach w organizacjach pozarządowych i w biznesie. Specjalizuje się w tematyce zarządzania strategicznego. Prezeska FAOO.
Zofia Kwolek
Wieloletnia szefowa komunikacji w UNICEF, odpowiedzialna m.in. za angażowanie ambasadorów oraz wsparcie fundraisingowych kampanii. Obecnie koordynuje pozyskiwanie funduszy ze źródeł prywatnych w Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej. W krótkim czasie przygotowała nową strategię komunikacji w organizacji i zrealizowała z sukcesem wiele fundraisingowych kampanii.
Andrzej Pietrucha
Trener i ekspert ds. fundraisingu. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising w Cass Business School w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Od blisko 20 lat związany z organizacjami pozarządowymi. Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Pracował dla Fundacji Wspólna Droga, Fundacji ITAKA, Fundacji BOŚ, od 2014 – współpracuje z FAOO.
Magda Sadłowska
Fundraiserka i menedżerka. Przez ostatnie 10 lat współpracowała m.in. z Amnesty International Polska, Watchdog Polska, Fundacją Dajemy Dzie-ciom Siłę (d. Fundacją Dzieci Niczyje) i innymi. Ma doświadczenie zarówno w działaniach strategicznych, jak i realizacji projektów wykorzystujących fundraising Face to Face, Door to Door, kampanie telemarketingowe, kampanie online i akcje mobilizujące.
Grzegorz Wiaderek
Prawnik. Członek zarządu i współzałożyciel Instytutu Prawa i Społeczeństwa. W latach 1999–2011 koordynator Programu Prawnego Fundacji Batorego. Wcześniej przez cztery lata był pracownikiem Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Autor publikacji z zakresu prawa cywilnego, prawa dotyczącego organizacji pozarządowych i innych. Ekspert w zakresie oceny wniosków o dotacje w ramach różnych programów grantowych. Ma bogate doświadczenia doradcze i szkoleniowe.
Marcin Żukowski
Uważa się za „cyfrowego tubylca”. Marketer, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca.
Ekspert social media. Autor dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz
„Ty w social mediach”. Współpracował z takimi firmami jak PKO BP, Medicover, Unilever, Maspex. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom
i instytucjom.