Wspieramy menedżerów NGO, by ich organizacje zmieniały świat na lepsze

Kadra

Uwaga! Informujemy, że 6 września zakończyliśmy nabór do III edycji Szkoły Fundraisingu FAOO (jesień 2018 - zima 2019). O kolejnych edycjach będziemy informować w 2019 roku.

Piotr Henzler
Edukator, trener i superwizor animacji i współpracy środowiskowej, socjolog ze specjalizacją socjologia organizacji pracy i zarządzania. Na co dzień związany z Fundacją Akademia Organizacji Obywatelskich, trener i członek Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Autor i realizator programów edukacyjnych i rozwojowych z zakresu zarządzania organizacjami pozarządowymi i instytucjami publicznymi.

 

Lidia Kuczmierowska
Absolwentka SGH oraz studiów MBA na Akademii Koźmińskiego. Doktorantka zarządzania. Superwizorka Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Ma dwudziestoletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i doradztwa. Przez ponad 15 lat pracowała na kierowniczych stanowiskach w organizacjach pozarządowych i w biznesie. Specjalizuje się w tematyce zarządzania strategicznego. Prezeska FAOO.

Andrzej Pietrucha
Trener i ekspert ds. fundraisingu. Absolwent historii na Uniwersytecie Warszawskim, Charity Marketing and Fundraising w Cass Business School w Londynie oraz Szkoły Trenerów Organizacji Pozarządowych STOP. Od blisko 20 lat związany z organizacjami pozarządowymi. Członek Polskiego Stowarzyszenia Fundraisingu oraz Stowarzyszenia Trenerów Organizacji Pozarządowych. Pracował dla Fundacji Wspólna Droga, Fundacji ITAKA, Fundacji BOŚ, od 2014 – współpracuje z FAOO.

Magda Sadłowska
Fundraiserka i managerka. Przez ostatnie 10 lat współpracowała m.in. z Amnesty International Polska, Watchdog Polska, Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę (d. Fundacją Dzieci Niczyje), i innymi. Posiada doświadczenie zarówno w działaniach strategicznych, jak i realizacji projektów wykorzystujących fundraising Face to Face, Door to Door, kampanie telemarketingowe, kampanie online i akcje mobilizujące.

Grzegorz Wiaderek
Prawnik. Członek zarządu i współzałożyciel Instytutu Prawa i Społeczeństwa. W latach 1999-2011 koordynator Programu Prawnego Fundacji Batorego. Wcześniej przez 4 lata był pracownikiem Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Autor publikacji z zakresu prawa cywilnego, prawa dotyczącego organizacji pozarządowych i innych. Ekspert w zakresie oceny wniosków o dotacje w ramach różnych programów grantowych. Posiada bogate doświadczenia doradcze i szkoleniowe.

Marcin Żukowski
Uważa się za „cyfrowego tubylca”. Marketer, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca. Ekspert social media. Autor dwóch bestsellerów - „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach”. Współpracował m.in. z PKO BP, Medicover, Unilever, Maspex. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.